SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat wyprzedził TVN w grupie komercyjnej, „M jak miłość” i „Ranczo” hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 3 do 9 marca 2014 roku zmniejszył się o 0,81 pkt. proc. do 13,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła stacja TVN, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,27 pkt. proc. i wyniósł 12,43 proc. Ostatnie miejsce podium należało do Polsatu. Jego wynik wyniósł 12,26 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,97 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadła TVP2 (9,92 proc.; do góry o 0,06 pkt. proc.).

Do rankingu top 20 na 19. miejsce awansował kanał TVP ABC, który nadaje od 15 lutego br. (Nielsen Audience Measurement oficjalnie jego oglądalność mierzy od 1 marca br.). Średni tygodniowy udział tej stacji zwiększył się o 0,45 pkt. proc. do 0,84 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogły również takie kanały jak: TVN7 (3,56 proc.; + 0,31 pkt. proc.), TVN24 (3,34 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TVP Info (3,20 proc.; + 0,06 pkt. proc.), Polsat News (1,36 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i Eurosport (0,87 proc.; + 0,17 pkt. proc.).

NAM

24.02 - 02.03

03.03 - 09.03

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

TVP1

14,58%

13,77%

2

TVN

12,16%

12,43%

3

Polsat

11,29%

12,26%

4

TVP2

9,86%

9,92%

5

TVN7

3,25%

3,56%

6

TVN24

3,33%

3,34%

7

TVP INFO

3,14%

3,20%

8

TV PULS

2,88%

2,92%

9

TV4

2,56%

2,62%

10

Polsat2

1,49%

1,47%

11

Polsat News

1,28%

1,36%

12

TTV - Twoja Telewizja

1,26%

1,27%

13

TVP Seriale

1,30%

1,23%

14

Puls 2

1,32%

1,23%

15

TVP Regionalna

1,05%

0,95%

16

TV6

0,83%

0,91%

17

Eurosport

0,70%

0,87%

18

TVP Rozrywka

0,90%

0,84%

19

TVP ABC

0,39%

0,84%

20

Polo TV

0,80%

0,83%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat, który zanotował tutaj wzrost 0,34 pkt. proc. do 13,90 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł kanał TVN, którego udział jednak zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 13,80 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się Jedynka (spadek o 0,65 pkt. proc. do 10,18 proc. udziału).

NAM

24.02 - 02.03

03.03 - 09.03

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

Polsat

13,56%

13,90%

2

TVN

13,65%

13,80%

3

TVP1

10,83%

10,18%

4

TVP2

8,36%

8,58%

5

TVN7

3,19%

3,52%

6

TV PULS

3,10%

3,36%

7

TVN24

2,81%

3,04%

8

TV4

2,53%

2,58%

9

Polsat2

1,46%

1,45%

10

TVP Seriale

1,46%

1,39%

11

Puls 2

1,41%

1,36%

12

TTV - Twoja Telewizja

1,34%

1,34%

13

TVP INFO

1,33%

1,32%

14

Polo TV

1,19%

1,23%

15

Polsat News

1,11%

1,19%

16

Discovery

1,10%

1,13%

17

TV6

0,93%

1,02%

18

TVP Rozrywka

0,83%

0,91%

19

Eska TV

0,94%

0,85%

20

TVN Style

0,86%

0,85%

 

 

Dołącz do dyskusji: Polsat wyprzedził TVN w grupie komercyjnej, „M jak miłość” i „Ranczo” hitami tygodnia

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
z karainy kredek
Co zrobić, zakupy się w Nju Jorku i Londku nie udały. Wymyśliłbym coś sam, ale nie potrafię, a zresztą Wołga i tak by skopiowała... I tak jesteśmy programowo najlepsi.
0 0
odpowiedź
User
TVPartyjni z naszą kasą
i po putinadzie. partyjni już przegrywają mimo skoków na boki. fakty na czele. w jakim zestawieniu można znaleźć młynarską lub galerię???? jest coś, co sami wymyślili??? outsourcing i abonament.
0 0
odpowiedź
User
0 programu
Skończył się program MKOL i laurki dla Putina. Obecne kierownictwo TVP-OLITRUK żebrze o abonament.
0 0
odpowiedź