„Słodkie życie” ma 1,4 mln widzów. TVP1 przegrywa z TVN i Polsatem
Cztery pierwsze odcinki serialu komediowego TVP1 „Słodkie życie” oglądało średnio 1,35 mln widzów. W czasie nadawania sitcomu Jedynka osiąga gorsze wyniki niż rok wcześniej i ma zdecydowanie niższą oglądalność niż TVN i Polsat.
„Słodkie życie” nadawane jest w TVP1 w niedziele o 18.55 począwszy od 2 marca br. Po czterech odcinkach średnia widownia serialu wynosi 1,35 mln osób przy udziale na poziomie 8,33proc. w grupie 4+ i 5,73 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W analogicznym okresie ub.r. w niedzielnym paśmie między 18.55 a 19.20 Jedynka notowała lepsze wyniki oglądalności. Stację, nadającą wtedy głównie „Wieczorynkę”, oglądało bowiem 1,51 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 9,60 proc. i 8,94 proc.
W czasie nadawania „Słodkie życia” TVP1 zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest wówczas TVN, nadający końcówkę „Ugotowanych” i „Fakty”, co daje mu 25,81 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu znajduje się emitujący „Wydarzenia” i „Sport” Polsat z udziałem wynoszącym 21,12 proc. Gorzej od Jedynki wypada Dwójka, nadająca „Dzięki Bogu już weekend” (5,39 proc.).
W grupie komercyjnej kolejność stacji jest taka sama, ale przewaga TVP1 nad TVP2 jest mniejsza.
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVN |
4 187 340 |
25,81% |
27,80% |
Polsat |
3 425 947 |
21,12% |
19,60% |
TVP1 - Słodkie życie |
1 351 899 |
8,33% |
5,73% |
TVP2 |
874 923 |
5,39% |
4,68% |
„Słodkie życie” to serial komediowy, którego głównymi bohaterami jest małżeństwo Janusza (w tej roli Mikołaj Cieślak) i Marzeny (Ewa Gorzelak), prowadzące wraz z ojcem Stanisławem cukiernię. W obsadzie są też m.in. Jerzy Łapiński, Elżbieta Romanowska i Robert Górski. Sitcom nagrywany jest z udziałem publiczności (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Słodkie życie” ma 1,4 mln widzów. TVP1 przegrywa z TVN i Polsatem