SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szymon Majewski Show traci widzów

Dziesiąta edycja „Szymon Majewski Show” - po trzech odcinkach - ma średnio 2,46 mln widzów. To nieznacznie mniej niż przed rokiem, kiedy format notował 2,58 mln widzów oraz o blisko milion osób mniej niż wiosną 2008 roku.

Format zapewnia TVN 18,26 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz blisko 20 proc. w komercyjnej grupie docelowej – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem udziały wynosiły odpowiednio 18,9 i 19,2 proc.  (4+ oraz 16-49), zaś dwa lata temu 25,61 i 25,68 proc. (4+ i 16-49).

 

Data AMR SHR % SHR%
(16-49)    
01-03-2010 2490715 17,98% 21,40%
08-03-2010 2375809 18,01% 18,61%
15-03-2010 2502908 18,79% 19,87%
średnio 2456175 18,26% 19,97%
średnio 2009 2576041 18,88% 19,23%
Średnio 2008 3320631 25,61% 25,68%


TVN podczas emisji programu zajmuje trzecią pozycję na rynku. Pierwsza w grupie 4+ jest Dwójka emitująca „Kulisy M jak miłość” oraz „Tomasz Lis na żywo” (3,56 mln widzów i 26,3 proc. udziału). Druga pozycja  (pierwsza w grupie 16-49) przypada Polsatowi z 2,93 mln widzów i 21,71 proc. udziału w rynku (w grupie komercyjnej 28,13 proc. udziału).

STACJA AMR SHR % SHR %
(16-49)
TVP2 3556344 26,30% 20,03%
POLSAT 2935970 21,71% 28,13%
TVN 2456175 18,26% 19,97%
TVP1 889770 6,58% 5,03%


Show przyciąga głównie kobiety (59 proc.). Widzowie formatu są zróżnicowani wiekowo, najwięcej jest ich wśród osób między 30 a 34 rokiem, 55 a 59 rokiem oraz tradycyjnie dla niemal wszystkich programów - wśród emerytów.

SZYMON MAJEWSKI SHOW ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,82% 85
  Kobiety 59,18% 114
Wiek  4-9 1,58% 27
   10-15 2,38% 34
  16 - 19 2,82% 49
  20 - 24 2,49% 30
  25 - 29 8,97% 101
  30 - 34 14,03% 172
  35 - 39 8,36% 118
  40 - 44 7,12% 111
  45 - 49 7,60% 107
  50 - 54 9,98% 121
  55 - 59 13,04% 172
  60+ 21,64% 111
Wlk. miasta Wieś 26,18% 67
  < 50 tys. 25,47% 106
  50-100 tys. 8,71% 102
  100-200 tys. 8,50% 106
  > 200 tys. 31,13% 153
Zawód Top management 11,15% 144
  Pracownicy średniego szczebla 23,35% 161
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,62% 92
  Emeryci 31,05% 125
  Inni 15,82% 49
Wykształcenie Podstawowe 39,84% 87
  Średnie 37,60% 127
  Wyższe 18,60% 163
  Inne 3,96% 30


 

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski Show traci widzów

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ania
hmmmm? a konkurencja pisze co innego
http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/media-telewizja,majewski-zyskal-widzow,7234,4,1,1.html
0 0
odpowiedź
User
koniec-ITI.eu
W sumie nie ma co sie dziwic... Poziom coraz bardziej zenujacy, zarty niesmaczne. Koniec programu juz wkrotce...

Koniec-ITI.eu
0 0
odpowiedź
User
eskpert
mr porównuje wyniki do jesieni 2009,
wm do wiosny 2009. przy czym racja raczej po stronie wm, bo przyjelo sie ze wyniki programow porownujemy rok do roku.
0 0
odpowiedź