SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice of Poland 9” w jesiennej ramówce TVP2. Castingi ruszą 18 maja

Telewizja Polska podjęła decyzję o realizacji dziewiątej edycji „The Voice of Poland”, która na antenie TVP2 będzie emitowana jesienią tego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Program będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie. Właśnie ruszyły poszukiwania uczestników do talent-show.

fot. tvp fot. tvp

„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.

Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie dowiedział się, że Telewizja Polska podjęła decyzję o realizacji dziewiątej edycji muzycznego widowiska, które na antenie TVP2 będzie emitowane jesienią tego roku. Z naszych informacji wynika, że kolejna odsłona „The Voice of Poland” będzie pokazywana w dotychczasowym paśmie, czyli w soboty po godz. 20.00.

Stacja zaczyna już poszukiwania uczestników do dziewiątej edycji show - pierwszy casting ma się odbyć 18 maja 2018 roku w Warszawie w siedzibie TVP przy ul. Woronicza.

W chwili obecnej nie jest jeszcze znany skład gospodarzy i jurorów programu. Poprzednią edycję talent-show prowadzili Tomasz Kammel, Maciej Musiał i Barbara Kurdej-Szatan, a występy uczestników oceniało jury w składzie: Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Michał Szpak.

Średnia widownia ósmej edycji muzycznego widowiska, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 2,09 mln osób, co przełożyło się na 14,35 proc. udziału w 4+, 15,29 proc. w 16-49 i 14,65 proc. w 16-59.

Na przełomie 2017 i 2018 roku telewizyjna Dwójka emitowała pierwszą edycję „The Voice Kids” - spin-off „The Voice of Poland”, w ktrym rywalizują dzieci w wieku od 8 do 15 lat. Program oglądało średnio 2,54 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 16,24 proc., 15,11 proc. oraz 15,05 proc. udziału.

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 9” w jesiennej ramówce TVP2. Castingi ruszą 18 maja

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kasia
ten program jest nudny.
0 0
odpowiedź
User
kozan
ten program jest nudny.
Kiedyś był ciekawy, ale od dobrych kilku lat widać tendencję spadkową (zwłaszcza od 5. edycji)... najgorsze są "zajebistość" jurorów i ich pajacowanie!!! :/
0 0
odpowiedź
User
joko
Program lubię i raczej będę oglądać, ale jest sporo rzeczy, które przeszkadzają. Nadmierna ekscytacja i zachwyty nad każdym uczestnikiem. Złe wybory osób, które przechodzą dalej (najprawdopodobniej wina producentów), przez co najciekawsi zostają odrzuceni najwcześniej. Zbyt rzadka zmiana trenerów (Afro byli już 8 razy!). Wciskanie wokalistom rockowym repertuaru popowego (a dlaczego niby mają być wszechstronni? Czy Kazik będzie wykonywał disco?), a próby zmiany aranżacji są mocno krytykowane.
0 0
odpowiedź