TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. „Teleexpress” hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN, który wyprzedził Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 27 lipca do 2 sierpnia 2015 roku zmniejszył się o 0,02 pkt. proc. do 11,07 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,45 pkt. proc. i wyniósł 10,38 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 10,29 proc., po spadku o 0,10 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (tylko 6,41 proc.; w dół o 0,79 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” zmalał w ciągu tygodnia z 38,61 proc. do 38,15 proc.
Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVP Info, którego udział wyniósł 3,66 proc., po spadku o 0,20 pkt. proc.
Wszyscy 4+ |
20.07 - 26.07.2015 r. |
27.07 - 02.08.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
629 948 |
11,09% |
628 080 |
11,07% |
2 |
TVN |
563 992 |
9,93% |
588 574 |
10,38% |
3 |
Polsat |
590 105 |
10,39% |
583 918 |
10,29% |
4 |
TVP2 |
408 839 |
7,20% |
363 724 |
6,41% |
5 |
TVP INFO |
219 430 |
3,86% |
207 353 |
3,66% |
6 |
TV PULS |
183 351 |
3,23% |
201 511 |
3,55% |
7 |
TV4 |
190 711 |
3,36% |
199 506 |
3,52% |
8 |
TVN7 |
183 495 |
3,23% |
192 772 |
3,40% |
9 |
TVN24 |
205 187 |
3,61% |
191 398 |
3,37% |
10 |
Puls 2 |
104 788 |
1,85% |
105 819 |
1,87% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
94 009 |
1,66% |
100 446 |
1,77% |
12 |
Polsat2 |
92 203 |
1,62% |
99 095 |
1,75% |
13 |
TVP Seriale |
92 964 |
1,64% |
92 530 |
1,63% |
14 |
TVP Rozrywka |
73 508 |
1,29% |
80 019 |
1,41% |
15 |
TV6 |
76 542 |
1,35% |
73 369 |
1,29% |
16 |
TVP Regionalna |
72 178 |
1,27% |
68 727 |
1,21% |
17 |
Polsat News |
71 617 |
1,26% |
62 075 |
1,09% |
18 |
Polo TV |
60 738 |
1,07% |
59 595 |
1,05% |
19 |
Nickelodeon |
42 403 |
0,75% |
50 469 |
0,89% |
20 |
Stopklatka |
57 281 |
1,01% |
49 956 |
0,88% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem został TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,55 pkt. proc. do 11,79 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,11 pkt. proc. do 11,49 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,53 proc. (bez zmian w porównaniu do poprzedniego tygodnia). Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (w dół o 0,53 pkt. proc. do 6,10 proc.).
Wszyscy 16-49 |
20.07 - 26.07.2015 r. |
27.07 - 02.08.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
256 200 |
11,24% |
268 397 |
11,79% |
2 |
Polsat |
264 252 |
11,60% |
261 522 |
11,49% |
3 |
TVP1 |
171 603 |
7,53% |
171 371 |
7,53% |
4 |
TVP2 |
151 044 |
6,63% |
138 940 |
6,10% |
5 |
TV PULS |
89 469 |
3,93% |
89 731 |
3,94% |
6 |
TV4 |
84 842 |
3,72% |
84 132 |
3,70% |
7 |
TVN7 |
74 905 |
3,29% |
75 908 |
3,33% |
8 |
TVN24 |
68 351 |
3,00% |
58 184 |
2,56% |
9 |
TTV - Twoja Telewizja |
44 499 |
1,95% |
48 773 |
2,14% |
10 |
TVP Seriale |
42 197 |
1,85% |
43 926 |
1,93% |
11 |
Puls 2 |
45 713 |
2,01% |
43 887 |
1,93% |
12 |
Polsat2 |
37 126 |
1,63% |
40 922 |
1,80% |
13 |
TVP INFO |
41 528 |
1,82% |
39 472 |
1,73% |
14 |
Polo TV |
38 124 |
1,67% |
38 535 |
1,69% |
15 |
TV6 |
38 739 |
1,70% |
34 979 |
1,54% |
16 |
TVP Rozrywka |
28 532 |
1,25% |
30 425 |
1,34% |
17 |
Eska TV |
25 326 |
1,11% |
25 377 |
1,11% |
18 |
Stopklatka |
26 923 |
1,18% |
22 058 |
0,97% |
19 |
Polsat Film |
16 283 |
0,71% |
21 818 |
0,96% |
20 |
TVN Style |
21 384 |
0,94% |
20 791 |
0,91% |
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. „Teleexpress” hitem tygodnia