SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Warner Bros. Discovery restrukturyzuje dział sprzedaży reklam

Warner Bros. Discovery to kolejna firma z branży mediów tradycyjnych, która reorganizuje swój zespół ds. reklamy i sprzedaży, aby sprostać wymaganiom szybko zmieniającego się rynku.

Firma Warner Bros. Discovery ogłosiła nową strategię i zmianę w strukturze organizacji sprzedaży reklam oraz zespołu pod kierownictwem Jona Steinlaufa, dyrektora ds. sprzedaży w USA.

Od miesięcy spada sprzedaż reklam, na co wpływ ma kryzys gospodarczy i osłabienie znaczenia telewizji linearnej. Przechodząc do streamingu, firmy coraz częściej decydują się na dodanie pasma reklamowego do swojej oferty.

Nowe kierownictwo

Firma przeprowadzi restrukturyzację działu sprzedaży, w tym zespołu kierowniczego, ponieważ chce aktywnie walczyć ze spadkiem popytu na reklamy. Agencje reklamowe będą teraz współpracować indywidualnie z przypisanymi do ich obsługi liderami sprzedaży, zyskując dzięki temu bezpośredni dostęp do WBD i różnych marek pod patronatem Warner Bros. Discovery.

W nowej strukturze przywódczej Jon Diament będzie kierował strategią reklamową i partnerską dla całego portfolio WBD Sports, podczas gdy Ryan Gould obejmie nowo utworzone stanowisko szefa zespołu cyfrowego. Jego zadaniem będzie stworzenie oferty reklamowej dla klientów zainteresowanych Maxem, Discovery+, WBD Stream i CNN Digital. Z kolei Marybeth Strobel i Greg Regisand będą odpowiadać za nadzór sprzedaży w całym portfolio WBD.

Zmiany w WBD

Nowa struktura będzie wdrażana w ciągu najbliższych kilku tygodni. Przypomnijmy, że w ubiegłym tygodniu, po 25 latach pracy został zwolniony Robert Blair, prezes Warner Bros Discovery (WBD) International TV Distribution.

W maju br. HBO Max stało się w Stanach Zjednoczonych Maxem, a zmiany na kolejnych rynkach nastąpią w ciągu najbliższego roku. Max został zaopatrzony w ponad dwukrotnie większą ilość filmów i seriali niż jego poprzednik. W ofercie dostępne są także produkcje Discovery+.

Więcej na temat zmiany HBO Max w Max przeczytacie tutaj i tutaj.

Dołącz do dyskusji: Warner Bros. Discovery restrukturyzuje dział sprzedaży reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
Zwolnienia pod hasłem restrukturyzacji.
No ale czego się spodziewać skoro po połączeniu tych firm wiele działów się dubluje.
11 5
odpowiedź
User
Mleczoj
"Agencje reklamowe będą teraz współpracować indywidualnie z przypisanymi do ich obsługi liderami sprzedaży" czyli wcześniej pisały na ogólny mail i łaskawie czekały na odpowiedź? :)
0 0
odpowiedź
User
Minus
Warner Bros. Discovery jest jak gąbka. Tną wydatki w Polsce, by pokryć/załatać długi koncernu w USA.
9 5
odpowiedź