SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w Biurze Reklamy TVP

Nowe kierownictwo Biura Reklamy TVP S.A.

Wczoraj zostało powołane nowe kierownictwo Biura Reklamy TVP S. A. Dyrektorem Biura Reklamy został Zbigniew Badziak a Zastępcą Dyrektora ds. Marketingu - Kazimierz Piekarz. Dotychczasowy Dyrektor Biura Reklamy - Włodzimierz Ławniczak i jego Zastępca - Tomasz Sieniutycz złożyli rezygnacje.

Nowi szefowie są związani z rynkiem mediów od wielu lat. Mają na koncie indywidualne sukcesy zawodowe i wszechstronne specjalistyczne doświadczenie. Zbigniew Badziak od początku swojej kariery jest związany z TVP S.A., Kazimierz Piekarz to ekspert w dziedzinie zarządzania i marketingu różnych typów mediów.

Ich wiedza i dobre relacje z klientami połączone z atutami całego Biura Reklamy pozwolą stworzyć doskonale uzupełniający się profesjonalny i nowoczesny zespół - informuje TVP.

Piotr Gaweł, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu i Reklamy TVP S.A., jest przekonany, że nowy duet zarządzający zapewni najwyższe standardy usług dla klientów, ale też dobry klimat do twórczej i efektywnej pracy całego Biura. „Ich osobowości, styl pracy i osiągnięcia zawodowe dają pewność, że Biuro Reklamy będzie nie tylko podążać za trendami rynku, ale nawet te trendy kreować.” - mówi Gaweł. „Dzisiaj rynek polski a niebawem unijny stawia telewizji publicznej nowe wyzwania. Musimy umieć na nie odpowiedzieć oferując nie tylko dobrą, efektywną cenę, ale i jakość tzn. nowoczesne rozwiązania w zakresie marketingu i obsługi klienta. Utrzymanie pozycji lidera na rynku w dobie silnej konkurencji i w obliczu wejścia do Unii Europejskiej z pewnością będzie jednym z głównych założeń strategii na najbliższe lata. To poza tym bardzo profesjonalni i mili ludzie, z którymi dobrze i twórczo się pracuje.”

Pragnę podziękować dotychczasowemu kierownictwu za pracę na rzecz Spółki i życzyć sukcesów w dalszej karierze – dodaje Gaweł.

Zbigniew Badziak (34), dotychczasowy Dyrektor Handlowy, jest związany z Biurem Reklamy TVP S.A. od początku swojej kariery zawodowej. Rozpoczynając pracę w 1994 roku na stanowisku asystenta handlowca przeszedł pełną drogę awansu zawodowego będąc na jej kolejnych etapach samodzielnym handlowcem, kierownikiem zespołu handlowego i wreszcie od października 2002 roku Dyrektorem Handlowym. W swojej praktyce zawodowej odpowiadał między innymi za obsługę budżetów takich firm jak Unilever, Cudbury Wedel, Era GSM, Pepsico, Toyota; współpracował z największymi domami mediów – Initiative, OMD, Starcom, Zenith, Mediaedge:cia. „Awans ten traktuję jako wysoką ocenę mojej dotychczasowej pracy, ale przede wszystkim jako wyzwanie stające przede mną i Biurem Reklamy w prawdopodobnie najciekawszym momencie dla rynku mediów.” – komentuje Z.Badziak. Pytany o sposób spędzania wolnych chwil przyznaje, że najchętniej odreagowuje stres na siłowni i basenie, a psychicznie relaksuje go kino. Podróże których zawsze był fanem wprawdzie planuje, jednak dziś ich realizację odkłada na przyszłość.

Kazimierz Piekarz (38) rozpoczął swoją przygodę z mediami w 1992 r. w Biurze Reklamy TVP. Jako specjalista ds. sponsoringu miał duży wkład w szybki wzrost przychodów z tego tytułu. Wynegocjował warunki kontraktu i uczestniczył we wprowadzeniu piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA do TVP. Przez 7 lat piastował kierownicze stanowiska w branży radiowej. M. in. jako szef marketingu i promocji współtworzył sukces Radia Zet, które osiągnęło pozycję lidera i 40% udział w rynku reklamy radiowej w 1998 r. Był także Dyrektorem Strategii w Holdingu Eurozet wprowadzając strategię zarządzania marketingowego w holdingu. Jako Dyrektor Radia Kolor przyczynił się do jego sukcesu - znacznego wzrostu audytorium i udziałów reklamowych. Od 2 lat zajmuje się pionierskimi pracami w zakresie marketingu nowych mediów. Wolny czas najchętniej spędza z żoną i dziećmi, co pozwala mu zachować równowagę pomiędzy życiem zawodowym i rodzinnym. Spokój, przyjemność i nowe pomysły znajduje w świecie muzyki.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Biurze Reklamy TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl