SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w HBO

Agnieszka Niburska Menedżerem ds. Public Relations HBO Polska

Agnieszka Niburska objęła 19 stycznia 2004 r. stanowisko Menedżera ds. Public Relations w HBO Polska. Przez ostatni rok pracowała w wydawnictwie Business Press (wydawcy magazynów "Businessman Magazine", "Kaleidoscope"), początkowo jako Specjalista ds. Public Relations, a następnie jako Menedżer ds. Public Relations.

Pracę zawodową w obszarze public relations rozpoczęła w CR Media w 2001 roku na stanowisku Menedżera ds. Public Relations. Od 2002 roku prowadzi również zajęcia w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie. Agnieszka Niburska jest absolwentką socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

HOME BOX OFFICE (HBO) to płatna telewizja, która powstała 32 lata temu w Stanach Zjednoczonych jako część koncernu Time Warner Entertainment Company LP. HBO w Polsce jest częścią HBO - Europa Centralna. Właścicielami firmy w regionie są: Home Box Office (HBO), Sony Pictures Entertainment (SPE), Buena Vista International Television (BVIT). W Polsce HBO rozpoczęło swoją działalność 12 lipca 1996 roku. Kanał dostępny jest w większości sieci kablowych oraz na platformie cyfrowej - Nowa Cyfra +. Oferta HBO w 88 proc. składa się z filmów fabularnych, w tym najlepszych hollywoodzkich produkcji ostatnich lat, oraz z filmów niezależnych producentów. Pozostałe 12 proc. tworzą seriale i cykle programów o charakterze dokumentalnym oraz rozrywkowym. W HBO można zobaczyć co najmniej 30 premier filmowych miesięcznie. HBO nadaje swój program 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, bez reklam. Program nadawany jest w stereo, w polskiej wersji językowej.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w HBO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl